sreda, 1. januar 2014

To je moje leto!

Novo leto.. nove priložnosti.. novi cilji.. nova motivacija!

January

Zdaj je čas, ko si vsi dovolimo sanje in vsi verjamemo vanje.
Življenje se stalno spreminja. 
Življenje je kot vremenska napoved – pričakujemo, načrtujemo, napovedujemo, 
vendar nas vedno preseneti. V pozitivnem in negativnem smislu.
Zato ne potrebujem nenehnih sprememb, temveč napredek.


V svojo knjigo življenja sem začela pisala nove strani, pa naj bojo to lepe ali manj lepe strani.

Untitled

Konec leta 2013 sem si naredila spisek novoletnih zaobljub, ki jih želim v tem letu izpolniti. Sicer jih je kar nekaj takih, ki se mi jih lahko izpolni le po čudežu:
* v prvem polletju diplomirati;
* najti službo/poiskati kak študij;
* prebrati vsaj 20 dobrih knjig;
* se pogosteje družiti z prijateljicami;
* iti na potovanje z letalom;
* obiskati vsaj 2 tuji državi;
*porabo časa preživetega na Facebooku in
 podobnih spletnih straneh zmanjšati na dve uri na dan;
* iti na 3 dobre in kvalitetne koncerte;
* se več gibati na svežem zraku;
* se naučiti dobro kuhati;
* obiskati vse slovenske pokrajine;
* pripraviti na poroko;
* vsake dva meseca iti na kebab;
* preizkusiti kakšno novo tujo jed;
* da bi se zmogla opravičiti vsem;
ki sem jih v preteklem letu prizadela.

Leto 2013 je bilo dobro leto, upam da bo leto 2014 še boljše.

Moj cilj je, 
da sem zaljubljena 
v vsak 
TRENUTEK.


SREČNO!

Ni komentarjev:

Objavite komentar