četrtek, 26. december 2013

Mir v srcu


Oh, ta božično - novoletni čas! 
Res ga imam rada!
V  tem prazničnem času me obkrožajo samo vesela čustva,
 saj so vsi ljudje, ki jih srečam veseli, razigrani ter resnično srečni.

animals, christmas, cute, dog, puppy

Kljub temu pa čutim, da ljudje počasi pozabljajo kaj je pravi smisel božiča. Saj jih skrbi in obveznosti hitro posrkajo vase. Vse več ljudi najde svoj smisel božiča v darilih in dobri hrani.
Spregledajo pa vse blagoslove in v srcih ne občutijo ljubezni in miru.

Christmas, festival

Zame je smisel božičnega časa v pristni bližini človeka z Bogom.
Zato se ti danes, Gospod, želim zahvaliti naprej za to, da sem, da živim, in skušam v tem videti neizmerni dar Tvoje ljubezni. Zahvaljujem se Ti tudi za vse, kar mi pošiljaš na pot. Za vse tisto, kar zariše nasmeh na moj obraz in moje srce napolni z ljubeznijo in za vse težke trenutke bolečine, stisk, obupa, osamljenosti. Ker me prvo hrani in drugo krepi in prečiščuje. Hvala Ti za vse moje želje in hrepenenja, zaradi katerih iščem naprej in vztrajam na poti. Hvala Ti, za vsak trenutek življenja in za vse priložnosti. Hvala Ti za vero, upanje in ljubezen, ki dajejo smisel mojemu življenju. In hvala Ti za Tvoj usmiljeni in sočutni pogled, za Tvoje milosti, Tvojo dobroto in ljubezen …

candel, candle, christmas, light, photo, tea candles

Ni komentarjev:

Objavite komentar