ponedeljek, 13. junij 2011

Tu v mojem srcu ♥


Kljub temu, da je izpitno obdobje, kar pomeni veliko izpitov in s tem veliko učenja, jaz uživam še zadnje pomladne dni. (:
Saj ne, da se ne učim, vendar so moje misli drugje. Zaradi tega se počutim, kot da sem na drugemu planetu.

V tem kratkem času se mi je dogodilo marsikaj lepega in norega… Le v enem dnevu se mi je zgodilo, da sem kot letalo letela v morje, zabavala mimoidoče na obali s tem, da sem iz morja prišla oblečena v kavbojke in majico… Ta dan pa je bil poseben prav zato, ker sem izžarevala posebno veselje in dobro voljo. Tako sem se tudi malo pošalila s prijateljem in ga »prisilila« v poroko. (:

V tem času sem spoznala tudi nekoga, za katerega sem Bogu zelo hvaležna, saj mi ga je poslal v  pravem trenutku. Zaradi njega so dnevi ne le lepi, ampak čudoviti. ;)  Zaradi njega poslušam že ves dan eno in isto pesem… In jo kar ne morem prenehat poslušat, ker se ob poslušanju počutim megastično :P
Hvala ti!! ;)

Spreminjam se. Vsak nov korak, novo spoznanje, vsi ljudje in vse s čimer se srečujem me bogati, plemeniti in me krepi v veri, moči, pogumu, pozitivnosti in ljubezni.

In kar je najbolj pomembno – prav ljubezen me navdihuje! ♥*


Ni komentarjev:

Objavite komentar